20 תשובות
מקיאה אוכל, מרעיבה את עצמך, מרגישה אשמה שאת אוכלת
שואל השאלה:
הכוונה היא לאנורקסיה, אין לי אומץ להקיא מרצון. אני תמיד מרגישה אשמה שאני אוכלת, ואני לא מרעיבה את עצמי אבל אני כן מונעת מעצמי אוכל כי אחרת אני פשוט אוכל את כל הבית, פעם הייתי עושה בינג'ים ענקיים, נגיד היום אכלתי בשתיים וחצי ואז הכרחתי את עצמי לא להכניס כלום לפה עד השעה שבע וחצי. זה נורמלי?
הכוונה היא לאנורקסיה, אין לי אומץ להקיא מרצון. אני תמיד מרגישה אשמה שאני אוכלת, ואני לא מרעיבה את עצמי אבל אני כן מונעת מעצמי אוכל כי אחרת אני פשוט אוכל את כל הבית, פעם הייתי עושה בינג'ים ענקיים, נגיד היום אכלתי בשתיים וחצי ואז הכרחתי את עצמי לא להכניס כלום לפה עד השעה שבע וחצי. זה נורמלי?
אנונימית
גם אני כמוך
זה כן הפרעות אכילה
זה כן הפרעות אכילה
אנונימית
שואל השאלה:
איף את יודעת?
איף את יודעת?
אנונימית
זה נורמלי, זה נראה שאת מנסה להיות אחראית עם האוכל, אם יש לך ירידה מהירה במשקל אז את צריכה להתחיל לדאוג, *אני לא רופא או מומחה בזה*
מה איך אני יודעת אני חווה את זה אני שמה לב לדברים שאני עושה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי בעיה רפואית שגורמת לחילוף החומרים שלי להיות ממש איטי ואני שונאת אץ הגוף שלי אז אני מנסה לשלוט במה שאני אוכלת, לפעמים יש לי מחשבות להקיא אבל אני לא יכולה כי זה יותר מדי בשבילי להכריח את הגוף
יש לי בעיה רפואית שגורמת לחילוף החומרים שלי להיות ממש איטי ואני שונאת אץ הגוף שלי אז אני מנסה לשלוט במה שאני אוכלת, לפעמים יש לי מחשבות להקיא אבל אני לא יכולה כי זה יותר מדי בשבילי להכריח את הגוף
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית תגידי אובחנת עם הפרעות אכילה?
אנונימית תגידי אובחנת עם הפרעות אכילה?
אנונימית
לא
אבל אני יודעת שיש לי
ולהכריח את עצמך לא לאכול עד שעה מסויימת זה הרעבה
אבל אני יודעת שיש לי
ולהכריח את עצמך לא לאכול עד שעה מסויימת זה הרעבה
אנונימית
זה לא נורא לא לאכול מ14:30 עד 19:30, אם אוכלים היטב ב14:30 אז זה לא נורא, אבל אני זוכר שבריא לאכול באמצע ארוחות קטנות כמו פירות וירקות
אבל אפילו אם היא רעבה היא מכריחה את עצמה לא לאכול
זה הרעבה
זה הרעבה
אנונימית
^זה תלוי במשקל שלה, אם היא צריכה דיאטה והיא עומדת בקלוריות שהיא צריכה לאכול והיא רעבה אז הגיוני שלא תאכל, היא היא לא צריכה דיאטה וגם הארוחות של לא משהו אז כנראה שזה התפתחות של הפרעת אכילה, בתכלס אז עושה יותר נזק שאת נשארת רעבה כי התוצאה תהיה הפוכה
שואל השאלה:
אין לי משקל עודף אבל אני מרגישה שמנה.
אין לי משקל עודף אבל אני מרגישה שמנה.
אנונימית
^"מרגישה", זה כבר אמור להיות לך סימן אזהרה
רוצה לדבר בפרטי? הייתי אנורקסית וזה כן נשמע לי כאילו יש לך איזשהי הפרעת אכילה
שואל השאלה:
אני מעדיפה שלא.. אני משתמשת די מוכרת וזה פדיחה
אני מעדיפה שלא.. אני משתמשת די מוכרת וזה פדיחה
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר כאן?
אפשר כאן?
אנונימית
דברי איתי בפרטי אני אגיד לך
אני לא מכירה שום משתמש פה תרגעי
גם אני לא מכירה ואם את רוצה תדברי פה
באותו הנושא: