התחברות
הרשמה
מחר השכבה שלי יוצאת לטיול שנתי עד יום חמישי ואז יש חופש מיום שני עד יום שבת כי אני לא יוצאת
מה כדאי לי לעשות בזמן הפנוי והמדהים הזה שיש לי בתוך העומס של הלימודים ? (כיתה יא... סוףסוף זמן לנשום אני חייבת לנצל את זה)
(אני לא יוצאת בגלל בעיות בגב)
27 בינואר 2019, 23:33
3 תשובות
תלכי לקניון כזה לבד הכי כיף זמן לעצמך
א
אגם48
את יכולה להתחיל לצפות בסדרות בנטפליקס או בvod או לצאת עם המשפחה לאנשהו.. או ללכת לקרובי משפחה יש כל כך הרבה דברים :)
,
,dd
מרתון סרטים, לראות סדרה חדשה, ללמוד, לישון
N
N/A rn