22 תשובות
זה לא היה מובן.
את יכולה אולי לתת תרגיל מסויים (שאפילו תמציאי לצורך הדגמא) עם דרישות?
ואני אציג לך דרך פתרון.
שואל השאלה:
מינוס 4 + 1600 חלקי x בחזקת שתיים שווה לאפס.
אפשר להעביר את הארבע למינוס ארבע ואז למצוא את האיקס אבל למה זה לא יוצא לי אם אני יעביר את המכנה x בחזקת שתיים לצד השני ויכפול שיצא שווה לאפס כמו שעושים לפעמים?
אנונימית
התכוונת לזה?
לא הבנתי מה את שואלת, את יכולה לכתוב את זה (למשל בsketchtoy) ולשלוח קישור?
ואם אני אראה מעבר בעייתי אני אגיד לך.
שואל השאלה:
כן בדיוק התכוונתי לזה
אנונימית
שואל השאלה:
זה יצא לי גם תשובה ככה אבל למה אני לא יכולה נגיד להעביר את המכנה ?
אנונימית
שואל השאלה:
איך אפשר לדעת מתי אפשר להעביר אותו ושהוא יהיה אפס כי אני כופלת אותו באפס
אנונימית
מה זאת אומרת להעביר את המכנה?
מה זה בכלל אומר להעביר משהו?
כל מה שאני עושה זה בעיקר הפעלת פעולה מסויימת על שני אגפי המשוואה
שואל השאלה:
במקום כאילו לעשות אפס ועוד ארבע אז לעשות איקס בחזקת שתיים כפול אפס ואז אפס
אנונימית
את יכולה להפעיל כל פעולה כל עוד היא חד חד ערכית, ואם היא לא חד חד ערכית, אז את צריכה לתחשב במקרים בהם ערכים שונים מובילים לאותו ערך בהפעלת פעולה. (לדוגמא, מציאת שורש לביטוי x^2=a)
את יכולה לרשום בsketchtoy את מה שאת שואלת לגביו?
פשוט קשה להבין ממה שאת אומרת בטקסט.
שואל השאלה:
זה תשובה לא נכונה כי כבר אין לי איקס למצוא אבל למה זה לא אפשרי פתאום לעשות את זה ככה?
אנונימית
שלחת לי קישור ריק.
תלחצי על "save" (שמירה) ואז תעתיקי לפה את הקישור שיתקבל.
שואל השאלה:
כן בטעות הנה תיקנתי
אנונימית
שכחת להכפיל את ה4- בx^2.
שואל השאלה:
אז זה בחיים לא יכול להיות אפס? בגלל שזה איקס עם חזקה?
אנונימית
שואל השאלה:
כי חשבתי שכל דבר שאני יכפיל אותו באפס הוא פשוט יהיה אפס
אנונימית
לא הבנתי את השאלה שלך
כל דבר כפול אפס שווה אפס.
שואל השאלה:
לא חשוב כבר התסבכתי טוב אני יסתדר אני ישאל מישהו מחר במציאות נראה לי יותר נוח תודה רבה בכל זאת וסליחה ששיגעתי אותך
אנונימית
את צריכה להכפיל את -4 בx^2

אחכ תעבירי אגפים
ובום
אין לך שווה 0