10 תשובות
זה בסדר מה שכתבת זה אפילו יעלה לה
יעלה ברור
שואל השאלה:
אני חושש טיפה שיצאתי מתוק מידי אני טיפה דלוק עליה ואני לא רוצה שירד לה ממני אם איהיה כזה חמוד יותר מידי...
אני חושש טיפה שיצאתי מתוק מידי אני טיפה דלוק עליה ואני לא רוצה שירד לה ממני אם איהיה כזה חמוד יותר מידי...
אנונימי
היית כותב בוקר טוב יפה שלי אבל זה גם סבבה
אנונימית
להוריד . אל תראה לה יותר מדי יחס. בנות רוצות אותך רק כשאתה זבבל אליהן או רע
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני זבל ורע לבנות בסוף תמיד אני נשאר לבד אז למה זה טוב בשבילי?
אם אני זבל ורע לבנות בסוף תמיד אני נשאר לבד אז למה זה טוב בשבילי?
אנונימי
להעלותת
ברור שמעלה
זה חמוד ברור שיעלה
אתה צודק זה לא טוב בשבילך אני אומרת לך שרוב הבנות מעדיפות שתתנהגי איתם בטוב וההודעה הזאת רק מעלה זה תמיד נחמד לשמוע בוקר טוב מימשהו