4 תשובות
אני לא הייתי שמה,
עדיף שלא, תשימי אותו מחר.
עדיף שלא, תשימי אותו מחר.
אני לא שמה את אותו מכנס יותר מפעם בשבוע..
אבל עזבי זה שריטה שלי
אם זה לא מפריע לך ולא מלוכלך או מסריח תלכי איתו
אף אחד לא זוכר עם מה באת אתמול
אבל עזבי זה שריטה שלי
אם זה לא מפריע לך ולא מלוכלך או מסריח תלכי איתו
אף אחד לא זוכר עם מה באת אתמול
אני לא הייתי עושה את זה
אנונימית
כן אז מחר אל תלבשי את אותו המכנס
באותו הנושא: