11 תשובות
רק אני חושבת שהיא התכוונה לפרופיל כאילו שמתסכלים מהצד?
גם אני חושבת שלזה הכוונה ^
מה הבעיה הספציפית בפרופיל שלך?
תצלמי תמונה חדשה או שתסמכי על מה שאמרו לך
הרבה פעמים הפנים יוצאים מעוות כי לא יודעים לצלם אם תלכי לאדם מקצועי שיודע לצלם יצא לך תמונות יותר יפות ממה שאת באמת
חח כן כי הבנתי אותך
אנונימית
נשבעת שאני כמוך שיאוו הייתי נותנת לך חיבוק עכשיו ( אני סתם במוד סבבה היום)
אם הבעיה באף (כמו אצלי) אז את יכולה לחסוך לניתוח אף (זה מה שאני עושה למרות שאומרים לי שהאף שלי בסדר) כי אם אני לא שלמה עם עצמי לגמרי אני יודעת שבחיים אני לא אוכל להיות מאושרת
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אני מתכוונת לפרופיל בפנים.
לא בתמונה
אנונימית
תלכי לצלם
להשלים עם מי שאת ולאהוב את עצמך
אנונימית
חח גמני ככה חשבתי שהיא מתכוונת^^
אנונימית