4 תשובות
כשהבת זוג מתחילה לפתח רגש רומנטי כלפי חבר שלי, ואוהבת אותי באותו הזמן
ואז כשנפרדים אז היא אומרת שהיא אהבה בחצי מהזמן שהיינו ביחד.
הרבה מאוד דברים שקשה לפרט כי כל זוג הוא שונה.

אישית לצאת עם ידיד/ידידה בלי לעדכן או לבד בכללי.
להגיד שלא תעשה משהו ואתה עושה בכל זאת.

זה ספציפי לכל אחד
בגידה זה לא רק להתנשק או לשכב עם מישהו אחר.


וזה הדדי אגב, מה שנחשב לבגידה שבת זוג תעשה לבן זוג גם אסור לעשות, אי אפשר לכפות כללים על בן זוג אחד בלבד, זה לא הוגן ולא עובד ככה.
מה זה בגידה בעיניך? בדיוק אותו דבר לגבי נשים ולגבי גברים
להתנשק עם מישהו או יותר מזה. לצאת לכמה דייטים עם מישהו בסתר ובכוונה של דייט לא סתם יציאה עם ידיד.
באותו הנושא: