3 תשובות
שואל השאלה:
אז זה משהו שאפשר להתרגל אליו?
אנונימית
שבועיים זה מעט, עדיין יש לכם להכיר מלא, אך בהחלט ניתן לעשות זאת גם בתור ידידים וגם בתור זוג. פשוט תחליטי אם את רוצה לעבור לזוגיות כבר עכשיו או לא. בכל מקרה, כך או כך, אתם תמשיכו להכיר ככל שהזמן יעבור. אם את מרגישה לא בשלה אז אין צורך למהר...
אם יש באמת אהבה ורצון, מתגברים על הכל