26 תשובות
שואל השאלה:
סוד
אנונימית
מה המספר כיתה שלך? (ט'2 או ט'3)
ובקשר לשאלה נראה לי שאת צריכה להציב x=2 k=15 וp=6
המורה שלך היא מירה או סיגלית?
אנונימי
שואל השאלה:
מה אתה רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
אף
אחד
מהן
אנונימית
שואל השאלה:
אחת
אנונימית
שואל השאלה:
הכיתה שלך או לא יודעת מה היא לא היחידה שיש לה בחנין במצמטיקה
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה אבל ניסיתי וחא הצלחתי
אנונימית
שואל השאלה:
זה יצא לא הגיוני
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל הצבתי וזה יצא משהו לא הגיוני אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
אני חושב שצריך להציב y=15 , p=2, x=0 ולמצוא את k
אנונימי
שואל השאלה:
כן
הצבתי ככה:
15= (-6-2)^2+k
זה יצא הפוך אז קשה להבין
אבל הפכתי את הp כי הם הופכין ממינוס לפלוס כל הזמן והצבתי את הy והx
אנונימית
שואל השאלה:
ואז זה יצא
15=(-8)^2+k
ואז העברתי את ה64 לאגף השני ויצא שk= מינוס 49 וזאת לא בת שובה וגם לפי הנקודה זה לא הגיומי
אנונימית
15= (6-2) + k
k+16=15
k = -1
לכן משוואת הפרבולה
y = (x-2)-1
אוף זה לא קולט אבל ה6-2 זה בריבוע (בחזקת שתיים)
מה שצעיף אמרה

דרך אגב איזה הקבצה את?
אתם למדתם את זה רק עכשיו...?
מה אתה רוצה?
היא שאלה שאלה עניתי לה.
אה לול לא שמתי לב, רציתי לשאול את הזאתי ששאלה את השאלה. לא את.
y=x^2-2px+p^2+k

2p/2=2
p=2

y= x^2-4x+4+k
נציב x=6
16+k=15
k=-1

y= x^2-4x+3
שואל השאלה:
א1
כבר היה את הבוחן והלך לי גרוע אבל תודה לכל העוזרים!!
אנונימית