8 תשובות
אמן
אנונימית
אם הייתי מקבלת את זה היית מקבל wtf
סורח אבל לא
אנונימית
במקומה הייתי חושבת שזאת הטרלה והייתי זורמת איתך וזה היה מכניס אותך יותר פרנדזון
זה ספאם אני מניח.
ואם לא, אז תמחק לפני שהיא תקרא
ואם לא, אז תמחק לפני שהיא תקרא
שואל השאלה:
אז למחוק כן הוא לאא
אז למחוק כן הוא לאא
אנונימי
אוי מיי גאז'
שמע, אנלא יודעת אם זה יוציא אותך מהפרינדזון אבל זה לחלוטין פואטי+
....אם כוונתך לצאת מאזור האימה הזה זו לא הדרך..
שמע, אנלא יודעת אם זה יוציא אותך מהפרינדזון אבל זה לחלוטין פואטי+
....אם כוונתך לצאת מאזור האימה הזה זו לא הדרך..
באותו הנושא: