5 תשובות
אם יש לך שיעורים חשובים, כדאי לך להתאמץ וללכת..
תודה על הפרח תרגישי טוב אני אוהבת אותך!!!
לא אל תלכי אפשר פרח בבקשה
תראי אם מחר תרגישי יותר טוב ואם לא אל תלכי
אם את לא מרגישה טוב תשארי בבית לנוח