6 תשובות
עדי לאון, חרא של בן אדם
אנונימית
בדיוק בגלל זה לוקחים את האנשחם האלו. האח הגדול מבוססת על חיכוכים בין אנשים. סדרה שחייה מתככים. קיצר, פח.
כן זה עדי ליאון, לא פעם ראשונה שהוא אמר משהו בחוסר טקט וחוסר רגישות, זה הבן אדם
בן אשם שפל ומגעיל, שחושב שמגיע לו הרבה
יכולה להגיד לך שיש לו המוןן שונאים ותתפלאי גם מלא אוהדים
^^אז מה אם הוא החמיא לה..
לא אומרים דברים כאלה ועוד במיוחד שהוא יודע שכמעט כל הארץ רואה האח הגדול ובכללי.
שואל השאלה:
אבל ברצינות,הוא לא בדיוק הבן אדם הכי יפה שראיתי ועדיין אף אחד לא אומר לו לעשות ניתוחים פלסטים וכאלה,שילמד שיש דברים שצריך לשמור לעצמך ועדיף שבכלל לא תחשוב אותם
אנונימי
ניראלי זה היה עדי לאון ולא חשבתי שהוא יגיד אתזה אבל תמיד מגלים משהו חדש בבן אדם