5 תשובות
כי את לא שותה מספיק
שואל השאלה:
אני שותה מספיק..
אני שותה מספיק..
אנונימית
לחץ/לא שותה מספיק/אם את אומרת שאת צריכה משהו מתוק אולי זה כי הרמת סוכר בדם שלך נמוכה
תבדקי אצל רופא רק הוא יכול לאבחן מה יש לך
תבדקי אצל רופא רק הוא יכול לאבחן מה יש לך
שואל השאלה:
תודה :) יום טוב
תודה :) יום טוב
אנונימית
זה לחץ דם גבוה ושינוי אקלים או תנועות חדות גורמות למצב כזה לקרות...
באותו הנושא: