5 תשובות
כי את לא שותה מספיק
שואל השאלה:
אני שותה מספיק..
אנונימית
לחץ/לא שותה מספיק/אם את אומרת שאת צריכה משהו מתוק אולי זה כי הרמת סוכר בדם שלך נמוכה
תבדקי אצל רופא רק הוא יכול לאבחן מה יש לך
שואל השאלה:
תודה :) יום טוב
אנונימית
זה לחץ דם גבוה ושינוי אקלים או תנועות חדות גורמות למצב כזה לקרות...