11 תשובות
לא כל בת זה שונה
לא זה הגיוני גם לי התחילו כאבים אחרי כמה שנים
כל אחת והמחזור שלה
מוזר אבל כיףף
לא, כל אחת חווה את המחזור בצורה שונה.
הלוואי שהייתי יכולה להתחלף איתך...
לא, לא לכולן יש כאבי מחזור
לא לכולן יש כאבי מחזור כמו שכבר אמרו פה.זכית.איזה כיף לך!
לא, זה נורמלי לגמרי, גם אני ככה
זה כן קצת מוזר כשחושבים על זה אבל אולי אצלך משהו שונה
bitch
גם לי אין כאבי מחזור..זה סבבה לגמרי ..זכית אפילו הייתי אומרת