6 תשובות
זה מיוחד לדעתי.
לא כולם יודעים לכתוב יפה אבל זה גם לא כזה מיוחד
זה מיוחד, לא הרבה מצליחים לבטא את עצמם ועדיין לכתוב יפה
כל אחד יכול ללמוד לכתוב, אבל לא כל אחד יכול לרגש ולצייר במילים על הדף מעבר לפשוט לכתוב אותיות
אנונימית
לכתוב יפה. כל אחד יכול ללמוד.
לספר סיפורים ולעורר רגש באנשים זה דבר אחר.
ואם זה לא בא בקלות?
לספר סיפורים ולעורר רגש באנשים זה דבר אחר.
ואם זה לא בא בקלות?
זה כשרון מיוחד רק אם באמת יודעים לכתוב יש מלא כאלה שתופסים מעצמם כותבים והם לא כותבים משהו מיוחד
אנונימית
באותו הנושא: