6 תשובות
דיברת עם קבן?
שביזות פשוט כולנו היינו ככה פשוט תנסי להפיק את המירב ולהנות עם חברות
שואל השאלה:
קבן לא עוזר לי.
אני פשוט לא מרגישה שאני עושה משהו משמעותי ונמאס לי מטלפונים.
אני עושה עבודה שלא אכפת לי ממנה בשום צורה. באמת שלא אכפת לי.
ואני גם חולה כל הזמן עם כאבי בטן. אני מתגעגעת לפעם, כשהיה לי זמן לדברים שאני אוהבת.
קבן לא עוזר לי.
אני פשוט לא מרגישה שאני עושה משהו משמעותי ונמאס לי מטלפונים.
אני עושה עבודה שלא אכפת לי ממנה בשום צורה. באמת שלא אכפת לי.
ואני גם חולה כל הזמן עם כאבי בטן. אני מתגעגעת לפעם, כשהיה לי זמן לדברים שאני אוהבת.
אנונימית
שקלת ללכת לפסיכולוג?
אנונימית
שואל השאלה:
קבן זה פסיכולוג ובכללי נמאס לי מכל האנשים בעולם
קבן זה פסיכולוג ובכללי נמאס לי מכל האנשים בעולם
אנונימית
מה שאת מתארת זה מה שאני עברתי רק שאני גם התחרפנתי תוך כדי.. אולי תנסי לעבור תפקיד
באותו הנושא: