14 תשובות
אחלה
אאא בהצלחה❤
אאא בהצלחה❤
בהצלחה
וחרא)
וחרא)
בהצלחהה
לי יש בוחן באנגלית היום ואני ממש לא טובה בחומר הזה
לי יש בוחן באנגלית היום ואני ממש לא טובה בחומר הזה
גרוע.
תשברי רגל.
תשברי רגל.
שואל השאלה:
לפחות אם אשבור רגל אוכל לגשת למועד ב'...
לפחות אם אשבור רגל אוכל לגשת למועד ב'...
אופטימי זה טוב (?)^
או שבכלל יצאת פסימי חחחח
או שבכלל יצאת פסימי חחחח
סבבה
ובהצלחה במבחן!
ובהצלחה במבחן!
סביר!
יש לי מבחן בתנ"ך....
יש לי מבחן בתנ"ך....
בהצלחה במבחןן
לא טוב
ובהצלחה
ובהצלחה
בוקר טוב, בהצלחה :)^^
טוב, ובהצלחה!
מדהיםם
ובהצלחה^^❤❤
ובהצלחה^^❤❤
קסום!
איך היה?
איך היה?
באותו הנושא: