6 תשובות
ברור אבל אפשר לבחור אם לשכב במיטה ולבכות כל היום או לקום ולנסות לתקן את מה שקרה/להאמין שיהיה בסדר
אז אני מבין שחלקנו פשוט ' בוחרים'להיות בדיכאון, מבואסים עם לב שבור כשהם נפרדים מהאהוב או אהובה שלהם... כן ?
באיזשהו מקום כן זאת בחירה. דיכאון לא קשור כי דיכאון זה משהו פיזיולוגי במוח.
מאליה- אם כך אז בעצם אפשר לומר שכל האישיות שלנו , הרגשות שלנו מושפעים מאוסף החלבונים והזרמים החשמליים העוברים לנו במח.
אז... איפה הרגש מסתתר?
ואיך אנחנו " מחליטים" בכלל לגבי משהו?
טיפה יותר מהאנזים הזה - או פחות מההוא והופ השתנה מצב הרוח שלנו מקצה לקצה.
כן. את מחליטה
את מחליטה אם להסתכל על המצב כעגום או לשמוח בחלקך. הכל נתון לשליטתך.
כנל