8 תשובות
למה שהוא ירצה? יצאת מגעילה ממש
אנונימית
כי יצאת דוחה
יצאת מגעילה מצטערת עם כל הכבוד
למה שהוא ירצה לחזור
יצאת מגעילה
יצאת מגעילה
אבל היא לא הייתה צריכה להשפיל אותו לסרב בנחמדות לא יהרוג אף אחד
אנונימית
כמובן שכן סירבתי לאנשים או לא עניתי בכלל אבל למה להשפיל הוא לא עשה לה כלום ולא אני לא אשפיל בן אדם רק כי הוא התחיל איתי שכל אחת תעשה מה שנוח לה אבל למה היא בדיוק ציפתה ?
אנונימית
טעויות זה לא להשפיל בן אדם ולהלבין אותו בפני רבים זה פשוט מגעיל ואין לזה תירוץ זה לא כמו שנגיד בטעות את קוראת לחברה שלך מטומטמת בשעת כעס או משהו, פה מדובר בהשפלה מכוונת וזה גם לא נראה שהיא מצטערת על זה בכלל או שאכפת לה מהרגשות של ההוא שהיא השפילה אותו, אלא אכפת לה רק מעצמה ומזה שהקראש יחזור להתייחס אליה.
התנהגות דוחה
karma is a bitch, אין פה טעות היא השפילה בכוונה
אם זה היה בטעות היא הייתה אומרת ובטעות השפלתי אותו ברבים כשסירבתי
אף אחד לא דיבר על זה שדחתה אותו אלא על מה שהיא עשתה לו וזה ההשפלה וזה דבר דוחה ואל תשאלי איך לגרום לו לחזור לדבר איתך כי הוא ניתק קשר מההתנהגות שלך וזה אשמתך ורק את יכולה להשתפר ולתקן את זה לבד
karma is a bitch, אין פה טעות היא השפילה בכוונה
אם זה היה בטעות היא הייתה אומרת ובטעות השפלתי אותו ברבים כשסירבתי
אף אחד לא דיבר על זה שדחתה אותו אלא על מה שהיא עשתה לו וזה ההשפלה וזה דבר דוחה ואל תשאלי איך לגרום לו לחזור לדבר איתך כי הוא ניתק קשר מההתנהגות שלך וזה אשמתך ורק את יכולה להשתפר ולתקן את זה לבד
באותו הנושא: