התחברות
הרשמה
יש כאן אנשים מאלפא/אודיסאה/אידאה? (:
איזה ואיפה?
2 בפברואר 2019, 00:26
אלפא
אודיסאה
אידאה
לימודים אקדמיים
מחוננים
תשובה אחת
אני
אנונימית
באותו הנושא:
יש פה מישהו בתכנית אלפא או אודיסאה?
מישהו כאן מכיר את תכנית אודיסאה
יש תוכנית לימודים שנקראת אודיסאה
משהו מכם עבר או ניגש למבחן קרב של התוכנית אודיסאה, אלפא ואידיאה... ואם כן יכול לספר חוויות ואיך המבחן..?
אודיסאה מישהו???
כמה זה: קוסינוס 2 אלפא כפול סינוס 2 אלפא?
מישהו שבתוכנית אודיסאה
יש פה משהו שלומד/למד בתוכנית אודיסאה בטכניון?
איך מתקבלים לפרויקט אודיסאה?
האם אלפא קיים גם בבני אדם ומה זה אומר איך יודעים שמישהו הוא אלפא ?
מה זה אודיסאה?