4 תשובות
חמצן יורד ופד"ח עולה.
החמצן יקטן והפדח יגדל
בגלל שככל שעובר הזמן האנשים נושמים את החמצן והם פולטים את הפדח אז הוא יגדל
בגלל שככל שעובר הזמן האנשים נושמים את החמצן והם פולטים את הפדח אז הוא יגדל
אנונימית
יהיה להם יותר חנוק כי הפדח יתחיל להיות הגז השולט בחדר
חמצן יקטן וקטוצאה מיכך הם יהיו רדומים יותר בתחושה ואז יחנקו למוות
באותו הנושא: