התחברות הרשמה

במרץ מפסיקים לבוא לבית ספר נכון? אני שמיניסטית

2 בפברואר 2019, 17:10
כיתה י"בכיתהמוריםתיכון    
3 תשובות
מגיעים פחות לפי מה ששמעתי
ת
תבחרו אתם ^^
כן אחרי פסח כבר לא הגעתי בכלל, רק לבגרויות
M
My lie in April
מגיעים רק למבחנים אבל לומדים בבית
S
StinkyPinky
באותו הנושא:
במרץ בכיתה יב מפסיקים לבוא לבית ספר?
אם אני מפסיקה לבוא לבית ספר בכיתה יב יכולים לעשות לי משהו?
ממרץ מפסיקים לבוא לבית ספר בכיתה יב?
מתי מפסיקים לבוא לבית ספר בכיתה יב?
בכיתה יא מפסיקים לבוא בשלב מסויים?
נכון זה לא פשוט לבוא לבית ספר ולעשות בגרויות שאין לך חברים שם?
נכון קשה לבוא לבית ספר כשאין חברים?
ליום הראשון בבית ספר אין צורך לבוא עם תיק נכון?
מתי מפסיקים לבוא לבית ספר בכיתה יב?
מה1 בפברואר בכיתה יב מפסיקים לבוא לבית ספר?
מתי מפסיקים לבוא לבית ספר בכיתה יב?