5 תשובות
תישארי בבית
אם את מבריזה הרבה תעשי מאמץ אם בקושי ולא אז תשארי
שואל השאלה:
אני עובדת שם משהו כמו שבועיים וחצי שלוש
ואני לא הפסדתי יום אחד .
אני דווקא ממושמעת.
הקטע הוא שאין לי למי בדיוק להודיע על זה.
(אין לי איך ליצור קשר עם האחראים מכל מיני סיבות)-אל תשאלו למה .
לא רציתי לצאת חסרת אחריות
לדעתכם כדאי לי לקום בבוקר וללכת לכיוון ההסעה שאוספת אותי ולהגיד לאחד העובדים שבהסעה להגיד שלא אגיע לעבודה .
אני עובדת שם משהו כמו שבועיים וחצי שלוש
ואני לא הפסדתי יום אחד .
אני דווקא ממושמעת.
הקטע הוא שאין לי למי בדיוק להודיע על זה.
(אין לי איך ליצור קשר עם האחראים מכל מיני סיבות)-אל תשאלו למה .
לא רציתי לצאת חסרת אחריות
לדעתכם כדאי לי לקום בבוקר וללכת לכיוון ההסעה שאוספת אותי ולהגיד לאחד העובדים שבהסעה להגיד שלא אגיע לעבודה .
אנונימית
אל תבואי ואז פשוט ביום שתבואי תסבירי למה לא הגעת
שואל השאלה:
ניראלי את צודקת
אני אשאר לנוח קצת ואסביר להם כבר שאחזור לשם מקווה שיבינו כי הם דיי קשוחים
ניראלי את צודקת
אני אשאר לנוח קצת ואסביר להם כבר שאחזור לשם מקווה שיבינו כי הם דיי קשוחים
אנונימית
באותו הנושא: