5 תשובות
תישארי בבית
אם את מבריזה הרבה תעשי מאמץ אם בקושי ולא אז תשארי
שואל השאלה:
אני עובדת שם משהו כמו שבועיים וחצי שלוש
ואני לא הפסדתי יום אחד .
אני דווקא ממושמעת.
הקטע הוא שאין לי למי בדיוק להודיע על זה.
(אין לי איך ליצור קשר עם האחראים מכל מיני סיבות)-אל תשאלו למה .
לא רציתי לצאת חסרת אחריות
לדעתכם כדאי לי לקום בבוקר וללכת לכיוון ההסעה שאוספת אותי ולהגיד לאחד העובדים שבהסעה להגיד שלא אגיע לעבודה .
אנונימית
אל תבואי ואז פשוט ביום שתבואי תסבירי למה לא הגעת
שואל השאלה:
ניראלי את צודקת
אני אשאר לנוח קצת ואסביר להם כבר שאחזור לשם מקווה שיבינו כי הם דיי קשוחים
אנונימית