התחברות
הרשמה
התחלתי ללמוד אתמול תאוריה דרך האפליקציה וכל פעם אני עוברת(עם 4,3,2 טעויות) כדאי לגשת כבר יום שני/שלישי לתאוריה?
המבחן תאוריה יותר קשה מהמבחני תאוריה של האפליקציה?
3 בפברואר 2019, 02:13
תיאוריה
תיאוריה לנהיגה
לימוד נהיגה
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
הי כמה זמן לוקח ללמוד לתאוריה?
אני בן 15 וחצי עוד 4 חודשים 16 והתחלתי ללמוד תיאוריה לרכב התחלתי מוקדם מדי?
כמה זמן לקח לכם ללמוד לתאוריה עברתם על הפעם הראשונה?
מי שיש לו רישיון- כמה זמן לקח בסהכ מאז שהתחלתם ללמוד לתיאוריה ועד שהוצאתם רשיון?
אוף אני לא מצליחה למצוא דרך ללמוד לתאוריה אני לא יודעת כלום אני רק עכשיו התחלתי ואני לא מוצאת אף דרך ללמוד מה לעשות?
לימוד למבחן תאוריה במחשב - איפה אפשר ללמוד למבחן בתאוריה במחשב (על אוטומט)?
התחלתם ללמוד לתיאוריה?
פאק יש יותר מידי תמרורים בתיאוריה אני אצליח לעשות מבחן בראשון אם רק עכשיו התחלתי ללמוד תיאוריה?
אני בת 16.4 מה עדיף להוציא טופס ירוק ואז ללמוד לתאוריה או ללמוד לתאוריה ורק אחרי שאני מוכנה להוציא טופס ירוק
מאיזה גיל אפשר ללמוד לגשת לתאוריה ומאיזה גיל אפשר להתחיל ללמוד נהיגה?
איזו אפליקציה הכי טובה ללמוד תאוריה?