8 תשובות
ברור!!!! והספר הרביעי הכי יפה בעיניי
שואל השאלה:
לא מצאתי באנגלית , חיפשתי בווטפד ומצאתי בעברית שאנשים כתבו
לא מצאתי באנגלית , חיפשתי בווטפד ומצאתי בעברית שאנשים כתבו
אנונימית
הנה העמוד של אנה טוד.
קוראים לשלישי after 3
והספר הרביעי הוא before
קוראים לשלישי after 3
והספר הרביעי הוא before
הספר השלישי-
אני לא מצליחה להכנס לספר הראשון כאילו להתחיל לקרוא אותו זה מכניס אותי רק לדף הבית של הספר
יש את כולם באנגלית. משם זה התפתח, אין דבר כזה שלא מצאת.
בכל מקרה כל ספר עולה 100 שקלים ויש 4 ספרים. (האחרון זה הראשון שוב רק מנקודת מבט של היידן)
תחפשי מבצע. לגביי האם כדאי לקרוא- אין בכלל שאלה.
הספר השלישי הוא הכי יפה מכולם. באמת.
בכל מקרה כל ספר עולה 100 שקלים ויש 4 ספרים. (האחרון זה הראשון שוב רק מנקודת מבט של היידן)
תחפשי מבצע. לגביי האם כדאי לקרוא- אין בכלל שאלה.
הספר השלישי הוא הכי יפה מכולם. באמת.
שואל השאלה:
לא מצאתי , אני בכל מקרה מעדיפה כספר
לא מצאתי , אני בכל מקרה מעדיפה כספר
אנונימית
יש את הכל בוואטפאד.
חבל לקנות.
חבל לקנות.