7 תשובות
לא
שואל השאלה:
אני מהטלפון
אנונימית
כן חח
לא חס וחלילה, מה יש לך פרסומות?
זה מה שחסר לי עכשיו.
רק שלא יתחילו לקחת גם תשלום למי שרוצה להיות בלי פרסומות. זה יהיה אסון
לי אין ומקווה שלא יהיה
גם לי
כן