4 תשובות
ברור שאת צודקת.
אני גם ממש לא אוהבת שלא מבקשים ממני רשות ונוגעים לי בדברים יותר ממש שהסכמתי
אבל בסדר היא רק שיחקה לך בטלפון וזה כבר קרה אז תעברו הלאה מזה ואם זה יקרה שוב תגידי לה שזה לא נעים לך כל כך והיא תבין בטח.
שואל השאלה:
ביקשתי ממנה להחזיר לי!! והיא ביקשה תמיד עוד משחק אחד ואז אמרה שהטלפון שלי מעפן והסוללה שלו יורדת מהר.
(פשוט יש לנו תמיד ויכוח של אפל או אנדרואיד ואני מעדיפה אנדרואיד)
אנונימית
תגידי לה פעם הבאה שזה לא נעים לך ושזה הטלפון שלך ואולי הוא לא עובד בדיוק כמו טלפונים של אפל אבל הוא טלפון ממש סבבה ושהוא שלך אז אין סיבה שהיא תיגע בו ותגיד כמה הוא מעפן אחרי שלא הסכמת לה בכלל לגעת