4 תשובות
גם ידידים וגם ידידות, הרבה
אני כל החיים שלי בוואטצאפ
אני כל החיים שלי בוואטצאפ
אני לא אוהבת להתכתב בוואצאפ.. אז 0 מעדיפה לדבר פנים מול פנים.
גם עם חברות אני ככה
גם עם חברות אני ככה
אנונימית
2, אבל רק עם אחת אני מתכתב ממש הרבה.
כל החברים שלי בנים, אז די הרבה ויש לי 5 חברות שאני מדברת איתן ביום יום
באותו הנושא: