6 תשובות
תתקשרי אליו
תדברי איתו
תדברי איתו
זה לא מטומטם, הייתי מציעה לך לדבר איתו על זה.
למה לא דיברתם?
למה לא דיברתם?
שואל השאלה:
דיברנו בבוקר שהיינו בבית ספר אבל אז שחזרנו הוא כתב לי משהו ואז סינן אותי והוא עונה לי יבש לעכשיו לא בא לי לצאת מציקה ולשלוח לו הודעה אוף בא לי למות
דיברנו בבוקר שהיינו בבית ספר אבל אז שחזרנו הוא כתב לי משהו ואז סינן אותי והוא עונה לי יבש לעכשיו לא בא לי לצאת מציקה ולשלוח לו הודעה אוף בא לי למות
אנונימית
תדברי איתו על זה