9 תשובות
סיכוים גבוהים
מאמינה שכן, הרי זו הייתה בלימה לא בגלל שטעית, אלא בגלל מישהו אחר.
לא מאמין שתעבור, מצטער.. טסטרים זה חרא, לפני כמה ימים היה לי טסט, הכל הלך מושלם, פתאום צץ מישהו מחניה התפרץ עם הג'יפ שלו הזיז לי את ההגה ביחד איתי ולמרות זאת נכשלתי
הסיכויים נמוכים..
ברקס זה ברקס אין מה לעשות
היו מקרים שהעבירו.. תעדכן
ברקס זה ברקס אין מה לעשות
היו מקרים שהעבירו.. תעדכן
לא עברת
אתה היית צריך לבלום... מצטער זה נכשל
אנונימי
מקווה בשבילך שכן. תעדכן
תעדכןן
עברת??
אנונימית
באותו הנושא: