התחברות
הרשמה
בפרבולה, נניח שיש לי p חיובי, אז בייצוג זה יהיה שלילי?
נניח הp = 3, אז 2^(x-3)
4 בפברואר 2019, 16:42
פונקציות
שיעורי בית
חשבון
2 תשובות
כן
ואם הוא שלילי אז בייצוג הוא יהיה חיובי
t
thelight
שואל השאלה:
תודה
נ
נימי האנונימי
באותו הנושא:
יש דרך לדעת אם הנקודות אפס בפרבולה חיוביות או שליליות בלי למצוא אותן?
איך יודעים עם הפרבולה חיובית או שלילית?
איך הופכים ייצוג סטנדרטי לייצוג קודקודי בפרבולה?
מה זה פרבולה חיובית ושלילית וערכים חיובים ושלילים?
בייצוג הסטנדרטי של הפרבולה y=ax*x+bx+c, מה אומרים המשתנים a,b,c? תודה לעונים!
תנו משפט בעל שש מילים שהוא יהיה חיובי באנגלית
איך יודעים מה תחום החיוביות והשליליות בפרבולה?
מה זה תחום עליה וירידה ומה זה תחום שליליות וחיוביות בפרבולה?
איך אפשר לעבור בין ייצוג סטנדרטי של פרבולה לייצוג קודקודי?
איך מחשבים נקודת מינימום של פרבולה לפי ייצוג אלגברי ?
איך אני מודדת תחומי חיוביות ושליליות ותחומי עליה וירידה בפרבולה?