9 תשובות
תמיד יהיו אנשים כאלה..
ככה זה באינטרנט... אנשים מתייפייפים.
כל פעם אני רואה הזייה אחרת כאן...
כל פעם אני רואה הזייה אחרת כאן...
כן.., נכון, כמו בכל מקום.
וואלה צודק מסכים איתך
שואל השאלה:
לא לא, דיברנו והכל יפה והיא אמרה שיש לי אחלה אופי ואז ראתה תמונה שלי ופשוט ניתקה קשר
אבל מה כן? היא אמקה שאכפת לה רק מאופי ויופי לא משנה לה
לא לא, דיברנו והכל יפה והיא אמרה שיש לי אחלה אופי ואז ראתה תמונה שלי ופשוט ניתקה קשר
אבל מה כן? היא אמקה שאכפת לה רק מאופי ויופי לא משנה לה
אנונימי
"שמתי לב שיש פה הרבה.." רק כי מישהי אחת עשתה לך משהו מגעיל
יש אנשים כאלה. מתגברים ועוברים הלאה
יש אנשים כאלה. מתגברים ועוברים הלאה
שואל השאלה:
זה לא אחת, היו עוד
זה לא אחת, היו עוד
אנונימי
כמעט כולם ככה..
צודק! יש פה מלא כאלה
באותו הנושא: