9 תשובות
את מגזימה
תינוק חדש זה מאוד מאוד מאוד קשה
תחשבי שהיא איתה 24/7 זה קשה
תינוק חדש זה מאוד מאוד מאוד קשה
תחשבי שהיא איתה 24/7 זה קשה
לגיטימי, זה קורה מעצבים.
אממ בכללי היא תינוקת והיא בקושי מבינה
אבל אולי היא אמרה לה את זה בצחוק
אבל אולי היא אמרה לה את זה בצחוק
כן
נע את לא מגזימה
זה באמת לא יפה..
התינוקת לא עושה בכוונה
היא רק צריכה עזרה
זה באמת לא יפה..
התינוקת לא עושה בכוונה
היא רק צריכה עזרה
היא הגזימה קצת. לא קל לגדל תינוק שדורש תשומת לב ואוכל בשעות לא שגרתיות.
מצד שני, נכון זה לא נעים, אבל את לא אמורה להרגיש נורא רע.
מצד שני, נכון זה לא נעים, אבל את לא אמורה להרגיש נורא רע.
לדעתי, את מגזימה.
אחותך היא אמא במשך חודש וחצי, זה מאוד קשה ולא פשוט בכלל. היא בקושי ישנה, מניקה, מנקה, כל החיים שלה התהפכו עליה.
היא בסך הכל התעצבנה קצת, זה קורה לפעמים. כל עוד היא לא פעלה בצורה אלימה, הכל טוב.
אחותך היא אמא במשך חודש וחצי, זה מאוד קשה ולא פשוט בכלל. היא בקושי ישנה, מניקה, מנקה, כל החיים שלה התהפכו עליה.
היא בסך הכל התעצבנה קצת, זה קורה לפעמים. כל עוד היא לא פעלה בצורה אלימה, הכל טוב.
את מגזימה. זה משגע בשלב מסויים, וזה הגיוני שתהיה התפרצות כזו, כל עוד היא לא נהגה באלימות, הכל טוב. אולי אפילו תציעי לה עזרה בטיפול.
אז מה . היא אמא שלה שתעשה מה שהזין שלה כל עוד זה לא עובר את הגבול. כולה אמרה לה תשתקי
באותו הנושא: