9 תשובות
בלונדון הייתי והיה אחלה, ובברצלונה לא הייתי אבל שמעתי שהיא מדהימה. אישית, הייתי בוחרת בברצלונה.
לונדון מקום לסאחים
לונדון, הייתי בברצלונה ולא הבנתי מה ככ מדהים שם?...
וואי לא יודעת שתיהן מדהימות הייתי בברצלונה ומהמם שם
לונדון
הייתי גם בלונדון וגם בברצלונה. לונדון יותר שווה לדעתי ואפילו חזרתי ללונדון עוד פעם.
אנונימית
לדעתי ברצלונה.
העיר הזו פשוט מדהימהה ואם כבר הולכים לשם אז חובה ללכץ למשחק בקאמפ נואו. זו אחת החוויות המיוחדות שיש (גם אם לא אוהבים כדורגל או את ברצלונה)
העיר הזו פשוט מדהימהה ואם כבר הולכים לשם אז חובה ללכץ למשחק בקאמפ נואו. זו אחת החוויות המיוחדות שיש (גם אם לא אוהבים כדורגל או את ברצלונה)
ברצלונה (לפי דעתי)
לונדון, מנסיון.
אנונימית
באותו הנושא: