7 תשובות
כן.. הם דיי צריכים להוסיף גם מחיקת צאטים וגם התראות על הודעות חדשות
זה מעולה כי את לא יודעת מי מאחורי המסך
מסכימה! חייבים אופציית מחיקת צ'אטים.
לא גרוע ולא אכפת לאף אחד
שואל השאלה:
מה מעולה בזה, אני לא חושפת שום פרט אישי, פשוט כל אחד ששאלתי שאלה כזאת או אחרת מציק לי הצ'אט ואי אפשר למחוק, מסכימים שזה מציק? אם באלכם תנעצו כדי שאולי נדב דפני או מישהו אחר מהצוות ייראה ויבין שחייבים לעשות משהו
מה מעולה בזה, אני לא חושפת שום פרט אישי, פשוט כל אחד ששאלתי שאלה כזאת או אחרת מציק לי הצ'אט ואי אפשר למחוק, מסכימים שזה מציק? אם באלכם תנעצו כדי שאולי נדב דפני או מישהו אחר מהצוות ייראה ויבין שחייבים לעשות משהו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מה הקשר הטרדות, אפשר גם שזה יימחק רק אצל צד אחד!
אבל מה הקשר הטרדות, אפשר גם שזה יימחק רק אצל צד אחד!
אנונימית
באותו הנושא: