8 תשובות
אין על מי לסמוך בעולם הזה...
גם האנשים הכי קרובים יכולים להתהפך יום אחד.
אם את צריכה לפרוק/לדבר אני פה (רק שאני במוד די דיכאוני גם...)
לפי דעתי כדאי לך ללכת ואל תדברי איתן בכלל.
גם האנשים הכי קרובים יכולים להתהפך יום אחד.
אם את צריכה לפרוק/לדבר אני פה (רק שאני במוד די דיכאוני גם...)
לפי דעתי כדאי לך ללכת ואל תדברי איתן בכלל.
תלכי לבית ספר
יהיה בסדר הכל בסוף יסתדר אתם תשלימו ממש מהרתכיני לך משהוא חם ותלכי לישון ותרגישי יותר טוב בבוקר אם את רוצה את תמיד מוזמנת לשלוח לי בפרטי וליפרוק תרגישי חופשי
יהיה בסדר הכל בסוף יסתדר אתם תשלימו ממש מהרתכיני לך משהוא חם ותלכי לישון ותרגישי יותר טוב בבוקר אם את רוצה את תמיד מוזמנת לשלוח לי בפרטי וליפרוק תרגישי חופשי
שואל השאלה:
לא רוצה להציק לכן בפרטי
תודה אתן מדהימות
לא רוצה להציק לכן בפרטי
תודה אתן מדהימות
תמידד אבל תמיד את יכולה לדבר איתי!!!!!!!!
וזה ממש לא להציק ההפך אני רוצה שתדברי
זה ממש לא מציק לי וזה בסדר גמור גם אני הייתי במצב הזה וכולנו בני אדם
אני בן :p
למען האמת את לא מפריעה מאחר והחיים שלי די משעמים ואין לי מה לעשות עד שאני אלך לישון (3-4 בלילה ככה)
למען האמת את לא מפריעה מאחר והחיים שלי די משעמים ואין לי מה לעשות עד שאני אלך לישון (3-4 בלילה ככה)
איך אני אגיד לך את זה, grow the fuck up! תפסיקי לעשות דברים מטומטמים כמו לחתוך ולכי לבית ספר.
באותו הנושא: