התחברות
הרשמה
אתם חושבים שאנשים שמחייכים וכל העינים נעצמות, זה יפה?
7 בפברואר 2019, 13:47
עיניים
חיוכים
2 תשובות
לא תמיד
אנונימית
לא...
ש
שששש.
באותו הנושא:
אני היחידי שחושב שאנשים שמחייכים סתם ככה הם נחשבים כמוזרים ומטומטמים?
מה אתם חושבים על זה שעשיתי שינוי צבע העין בלייזר?
מישהו פה מראש העין??? אנשים שלא מראש העין תגידו סטיגמות או מה אתם חושבים על העיר!!
מה אתם חושבים על העין שלה?
אוהבות אנשים שמחייכים?
יש אנשים שמחייכים אז רואים להם את כל הלסת (החניכיים), זה מגעיל אותכם?
מה אתם חושבים שאנשים שאין להם סטיפס חושבים על אנשים שיש להם סטיפס?
מה תחשבו על אנשים שמחייכים הרבה?
מה הקטע שאנשים מצטלמים עם עיגול ליד העין?
מה אתם חושבים על שינוי צבע העין שעשיתי בטורקיה ?
למה אנשים מסתכלים עלי ומחייכים עלי?