2 תשובות
וואי אני כל כך כל כך מבינה אותך. וואלה מחכה לתשובות בדיוק כמוך. הייתי אומרת אולי תנסו להפגש פחות ואז תתגעגעי אליה ואז פחות ימאס .. לא יודעת
אנונימית
יש לנו נטייה לצפות מהחברים הכי טובים שלנו להיות מושלמים ושתמיד יהיה טוב איתם. וזה לא ככה, אף פעם. אנשים עוברים תהליכים, אי אפשר כל הזמן לאהוב את אותו אדם. כאילו ברור שאת אוהבת אותה כי היא החברה הכי טובה שלך וכנראה שזה לא סתם, אבל זה הגיוני שהיא מעצבנת אותך. את צריכה להיות סלחנית כלפיה. כתבת פה דברים מאוד קטנים. למשל שהיא מתנהגת בגסות או מתנהגת בילדותיות. תחשבי מה הכוונה. אולי זה רק כמה דברים קטנים שהיא עושה ולא תמיד חייבים לייחס לזה חשיבות. מצד שני, היא לא פוגעת בך. לא מרכלת עלייך. לא מפרה את האמון שלך. אל תכחי את זה כמובן מאליו ושימי לב לתכונות הטובות שלה. תנסי לחשוב מה היא עושה טוב ולמה בכלל נהייתן חברות הכי טובות. תדברי איתה באופן פתוח, כמובן לא יותר מידי, אבל תגידי לה מה מפריע. אני יודעת שחברות הכי טובות זה לא סתם וזה משהו שנשאר לתמיד. חבל לוותר על זה, אפילו תתרחקו לכמה ימים ואז תראי שאת מתגעגעת אליה.