8 תשובות
חינוך טוב, צריך להתרגל לזה. תסתכלי טלוויזיה או משהו
לקבל את זה גם אם זה מציק לך.
אחרי הכל הם אלה שאחראים עלייך.
שואל השאלה:
אבל בכל זאת,יש לי קבוצה של השכבה שרק מדברים בלילה שם ואני רוצה להיות קשורה מאוד.
לתת להם את הטלפון זה בסוף יהיה לטובתך
תראי שתספיקי הכל
זה טוב לך ללילה להיות בלי הפלאפון, חבל על העיניים במיוחד מתי שצריך ללכת לישון. עם הזמן את תתרגלי, חוץ מזה את יכולה ליזום שיחות בכל זמן שתרצי, זה שהם יוזמים את זה בלילה לא מונע את האפשרות לדבר ביום. את יכולה אולי לנסות לבקש מהם לקחת בשעה מאוחרת יותר או שנניח בסופ''ש ייתנו לך להיות עם הפלאפון גם בלילה אם זה אפשרי. אבל שמעי, את תתרגלי לזה בסופו של דבר ועם הזמן זה כבר לא יהיה לך חסר כל כך. אם את רוצה להיות קשורה לשכבה שלך זה לא חייב להיות דרך הפלאפון רק. את יכולה גם ליזום מפגשים. בהצלחה בכל אופן.
תדרשי אותו בחזרה אם זה חשוב לך
תקראי ספרים,הלוואי עליי הורים כאלה :)