12 תשובות
לא בסדר
אנונימית
זה בסדר
בסדר
זה סבבה לאללה אני בן 12 ונישקתי את בת דודה שלי
ניטרלי, שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה
לדעתי קצת מוגזם
אנונימית
בהסכמה משני הצדדים - כן
אני לא יודעת מזה מזמוז*_*
זה בסדר גמור אם זה עם חבר /חברה שלך ולא סתם
בסדר. כל עוד זה רק מזמוז-
לדעתי
הגזמת לגמרי
לא , לפי דעתי זה קל משם להגיע לדברים אחרים.
אבל לא יודעת כבר מה להגיד על הילדות שיש היום.