6 תשובות
צהה
ציין הצג הסבר
ציינתי ותסבירי את המושג כפי שלמדת בכיתה, תוסיפי ציטוטים איך המושג בא לידי ביטוי, תקשרי את הציטוט לשאלה
אנונימי
שואל השאלה:
בהסטוריה לא באזרחות
בהסטוריה לא באזרחות
נגיד ביקשו להגיד 2 הסברים לפרוץ מלחמת ששת הימים שמופיעים בקטע אז את עושה ככה:
הסיבות לפרוץ מלחמת ששת הימים הן:
(סיבה ראשונה שמופיעה בקטע עם קו מתחת):
כותבת מה זה הסיבה.
מצטטת מהקטע *רק* את מה שקשור
מסבירה איך זה קשור
(סיבה שניה שמופיעה בקטע עם קו מתחת):
כותבת מה זה הסיבה.
מצטטת מהקטע *רק* את מה שקשור
מסבירה איך זה קשור
*וזהו*. בלי סיכום, בלי שום דבר. גם אם ביקשו רק 2 תכתבי רק 2, אל תוסיפי עוד אם לא ביקשו. אם ביקשו בכללי סיבות אז לכתוב 3 זה בסדר
הסיבות לפרוץ מלחמת ששת הימים הן:
(סיבה ראשונה שמופיעה בקטע עם קו מתחת):
כותבת מה זה הסיבה.
מצטטת מהקטע *רק* את מה שקשור
מסבירה איך זה קשור
(סיבה שניה שמופיעה בקטע עם קו מתחת):
כותבת מה זה הסיבה.
מצטטת מהקטע *רק* את מה שקשור
מסבירה איך זה קשור
*וזהו*. בלי סיכום, בלי שום דבר. גם אם ביקשו רק 2 תכתבי רק 2, אל תוסיפי עוד אם לא ביקשו. אם ביקשו בכללי סיבות אז לכתוב 3 זה בסדר
אגב, אזרחות זה מאוד מאוד דומה. אצלנו בבצפר המורה להיסטוריה ביססה את הסיכום שהיא שלחה לנו על איך עונים על שאלת מקור לפי הסיכום של המורה באזרחות בכוונה כי זה די דומה
באותו הנושא: