2 תשובות
חח מה
אם לא דיברתם חודש כנראה הוא המשיךך חחח
אם לא דיברתם חודש כנראה הוא המשיךך חחח
אי אפשר לדעת (יכול להיות גם שאולי הוא חושב שאת כבר לא בעניין שלו אז הוא הפסיק לתקשר) אבל אם את עדיין בקטע שלו אז את גם יכולה לשלוח הודעה /ליזום שיחה ולראות לאן זה יתפתח, אם הוא עדיין בעניין שלך אז אני בטוח שהוא ימשיך משם את הקשר, אם הוא לא ישתף פעולה יותר מדי ולא יזום שיחות לאחר מכן אז הייתי יורד מזה.
באותו הנושא: