22 תשובות
מה השם?
שואל השאלה:
זה שם די מוזר... אבל אשמח אם תענו על השאלה
אם אענה ידעו מי אני חח
זה שם די מוזר... אבל אשמח אם תענו על השאלה
אם אענה ידעו מי אני חח
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לדעתי השם הזה יפה ואני אוהבת...כאילו אני מניחה שאחרים יחשבו שזה מוזר
אבל לדעתי השם הזה יפה ואני אוהבת...כאילו אני מניחה שאחרים יחשבו שזה מוזר
אנונימית
אם את אוהבת את השם תקראי לו ככה
אנונימית
מה השם?
רק אל תגידי לי שזה תו בבקשה
את תהרסי את החיים של הילד חח
את תהרסי את החיים של הילד חח
שואל השאלה:
לא, לא תו חח
לא, לא תו חח
אנונימית
אז מה זה כן?
נו מה השם?
שואל השאלה:
עזבו עדיף שלא אגיד
עזבו עדיף שלא אגיד
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה שם לא ישראלי ובגלל זה הוא ישמע מוזר ולא רוצה שיבאסו אותי חח
כי זה שם לא ישראלי ובגלל זה הוא ישמע מוזר ולא רוצה שיבאסו אותי חח
אנונימית
סיקרנת אותי עכשיו מה השם חחח
שואל השאלה:
טוב נו, זה pieck
אני אוהבת אותו בגלל דמות אחת
טוב נו, זה pieck
אני אוהבת אותו בגלל דמות אחת
אנונימית
זה מ aot? פשש יפה יפה
פיאק? ^
אנונימית
זה פיק, silent e
שואל השאלה:
כןן
זה נתקע לי בראש וזה גם קליט וחמוד
מבטאים את זה כמו peak
כןן
זה נתקע לי בראש וזה גם קליט וחמוד
מבטאים את זה כמו peak
אנונימית
אחלה שם
כן! תקראי לו ככה אם.אץ אוהבת למה לא
איזה שם זה?
אם את אוהבת את השם אז כן, מה זה משנה אם הוא נפוץ או לא?
אני חולה על שמות לא ישראלים ולא אכפת לי מה יחשבו אני אפילו לא אוהבת שמות ישראליפ
באותו הנושא: