4 תשובות
קל מדי
אני לא בן, אבל כן, זה ממש רזה...
כן למה לא? זה ממה משקל נח
לא הייתי מנסה להרים...
גם אם היית שוקלת 30 זה המון...
פשוט לא מבין איך אפשר להרים בנאדם שלםם
גם אם היית שוקלת 30 זה המון...
פשוט לא מבין איך אפשר להרים בנאדם שלםם
באותו הנושא: