12 תשובות
הרוב יחשבו שהיא לא רצינית, לא בחורה של לימודים וכו'
כלום מה יש לי לחשוב עליה?
על*
כלום. ובאמת שאחרי גיל 18 את אף אחד זה לא מעניין (בתור מישהי שפרשה בגיל הזה ).
שהיא חסרת השכלה.
סורי, אני כנה.
שהיא מדברת על עצמה בגוף שלישי כי היא לא עשתה בגרות בלשון
שהלימודים לא התאימו לה או סיבות אחרות ולא שהיא לא חכמה שפשוט לא מתאים מסגרת אומשהו כזה
כנראה שעברה תקופה קשה או שהמסגרת הזו לא מתאימה לה
שהיא טיפשה
אנונימית
הייתי אומרת לה שחבל והזדמנות כזאת לא תחזור על עצמה .. ושהיא עוד צעירה ויכלה ללמוד בבית ולגשת למבחנים בכל זאת . העבודה שהיא תמצא לא תספיק לה וחבל לחיות ככה היא ממש לא מראה דוגמא לדור שיבוא אחריה .. ואיך בדיוק אמא שלה הסכימה לזה ?
החינוך הוא דבר חשוב מאוד במדינה כמו שלנו ..
אבל בגדול החיים האלו הם שלה וחוץ מי לכתוב את זה. זה לא ממש ישנה אם היא תקשיב או לא .
אנונימית
שזה יהרוס לה את העתיד
כלום
כל אחד ומה שטוב לו
שיש לה חיים יפים, אבל גם שנהרס לה העתיד..