7 תשובות
אם הם לא ידעו שאת צריכה ללמוד אין שום סיבה שתתפטרי,אני חושבת שזה קורה לרוב העבודות שמעכבים מדי פעם את הסגירות.
כי זה עבודה שלא אכפת להם מהעובדים ולא מעניין אותם אם הם יעזבו
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
כי לא קשה למצוא עובדים
זה לא תיכנות או משהו שכל אדם שמתאים חשוב
לזה כל אחד מתאים
שואל השאלה:
אבל למה הם מתנהגים אליי ככה?
אנונימית
לא להתפטר.. זה קצת קיצוני.
לכי ותשתפי על התחושות שלך והמצב, תבקשי שלא יחזיר על עצמו
תדברי עם הבוסית
ואם זה ממשיך להתפטר