התחברות
הרשמה
תגידו זה הגיוני שהמורה נהיגה שלי אמר לי תאריך לטסט אבל לא קיבלתי שום הודעה ממשרד הרישוי על זה?
12 בפברואר 2019, 14:14
רשיון נהיגה
נהיגה
משרד הרישוי
טסט
תשובה אחת
לא
Skylight
באותו הנושא:
זה הגיוני שעשיתי 40 שיעורי נהיגה והמורה שלי עדיין לא לימד אותי חנייה ברוורס?
זה הגיוני שאני שיעור 11 בנהיגה והמורה עדיין לא לימד אותי פניות שמאלה וחניות?
המורה נהיגה צעק עליי ובכיתי הגיוני?17
המורה נהיגה רוצה ממני בנוסף 100 שח דמי רישום, זה הגיוני?
מחר אני שיעור 30 בנהיגה והמורה לא עשה איתי חניות ונהיגת לילה, הגיוני?
רכב מומלץ למורים לנהיגה - שלום, עוד חודש אני הולך להיות מורה נהיגה. איזה רכב טוב אפשר לקנות למורה נהיגה?
האם אפשר להתחיל ללמוד נהיגה בלי להביא טופס ירוק למורה נהיגה?
המורה נהיגה שלח לי תאריך לטסט אבל לא שלחו לי שום הודעה לפלאפון.הגיוני?
תגידו איזה מורה נהיגה טוב יש בחדרה?
מה תגידו על מורה נהיגה ששואל קופאית צעירה בסופר "יש לך רישיון נהיגה, רוצה ללמוד אצלי"?
הדרישות ממורה לנהיגה - שלום, מה לומדי נהיגה מחפשים בהתחלה במורה הנהיגה?