8 תשובות
הוא נחמד..:)
שימי גופיה לבנה וגינס סקיני צמוד
אבל גם זה יפה d:
שואל השאלה:
גם התאמתי את הלק לכובע, אם אתם שמים לב.
אני יפה ♥
*בלי הכובע
*שיער פזור
*יש לך נעליים אחרות?
לא ככה
הכובע לא מתאים בלי הכובע
ואם את יכולה אז גופיה שהיא רק לבנה (:
תלכי עם משהו יותר מושקע:)
חולצה נופלת.. שורט, אולסטאר, ולא אהבתי ת'כובע

מקווה שעזרתי ♥
לא אהבתי בכלל..
בתור אחת שמבינה באופנה עם מדור אופנה וסטייליסטית עוזרת.. אני יכולה להגיד לך שלא..
מה שתשימי.. עם זה ליום הולדת בסינמה סיטי במקום הומה כנראה באנשים.
בישבילך מה שהכי מתאים לך.. זה שיער פזור עם אפשר מחליק \פן, סקיני ג'ינס כהה חולצה נפולה עם יש לך.. עם אין לך אז גופייה שחורה\לבנה ונעלי בובה בהתאם לחולצה.
בישבילך תמיד
אני אישית לא כל כך אהבתי..
לדעתי זה מתאים ליציאה החוצה ולא ליום הולדת...
תפזרי תשיער
*תורידי את הכובע**
ותחליפי חולצה לאיזה חולצה נופלת או משהו כזה..