10 תשובות
זה לכולם
ברור שאת יכולה..
ברור,בהצלחה.
שואל השאלה:
תודהה
ברור שלכולם חח
ברור שאת יכולה
לא יגידו לך לא, אבל קחי בחשבון שאם שאר הקבוצה מתחילה ללמוד מ-0 את יכולה להשתעמם ויש מצב שלא יתחדש לך הרבה...
חוץ מזה, אם את כבר יודעת רוסית אולי כדאי לך ללמוד משהו חדש, אחר, שיקדם אותך ויעזור לך בעתיד או סתם יהיה יותר כיף ומעניין, תלוי בשאר המגמות בתיכון שלך.
שיהיה בהצלחה!:)
מצד שני זאת הזדמנות לקבל ציון טוב בלי הרבה מאמץ
זה לכולם,

וכדאי לך ללמוד במגמת רוסית !
רוסית שפה יפה ושמדוברת בכמה ארצות
לפי דעתי השפה מייצגת חלק מן התרבות שלך , הזהות שלך ואת מה שאת מייצגת
ולכן חשוב לשמר את השפה
ואין דרך טובה יותר מזה כדי לשמר את השפה (ולא לאבד אותה)
רוסית שפה עם צליל יפה,שפה חמה ,ומגניב לשמוע שיש כאלה שמדברים גם עברית וגם רוסית ב100%
ועוד עם 2 מבטאים שונים: מבטא ישראלי כשמדברים עברית,ומבטא רוסי כאשר מדברים רוסית
תראי את זה:
https://reshet.tv/item/entertainment/tomorrow-saturday/season-1/episodes/ep_05-196040/
תראי ב 25:23 איזה מגניב כששלומית מלכה ומרינה מקסימיליאן מדברות רוסית

כל טוב
זה לכולם ובאמת כדי לך לבחור במגמה הזאת.
גם תהני וגם תלמדי משהו חדש.
באותו הנושא: