8 תשובות
שגרתי למדי.
רגיל מידי. ומה איתך?
שגרתי
סבבה די רגיל..
סביר
שואל השאלה:
רגיל+, קצת כואבות לי הרגליים כי הלכתי הרבה חח
בכל מקרה אני אלך לישון עכשיו ותודה ששאלתם
לילה טוב=)))
רגיל+, קצת כואבות לי הרגליים כי הלכתי הרבה חח
בכל מקרה אני אלך לישון עכשיו ותודה ששאלתם
לילה טוב=)))
אנונימית
זוועה
היה מעולה ונהרס יחסית):
באותו הנושא: